عیدانه حوزه سلامت به مردم فارس
.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در گفت و گوی زنده با صدای مرکز فارس، دستاوردهای سفر معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شیراز، در آستانه عید سعید قربان را بیان کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دقایقی پیش در این گفت و گو، خدمات بهره برداری شده، پروژه های مورد بازدید و برنامه ریزی های انجام شده برای پیشبرد این پروژه ها را اعلام کرد.
برای دریافت فایل صوتی این گفت و گوی رادیویی، اینجا کلیک کنید.
پایان خبر
نظر دهید